Saturday, July 30, 2011

Snart börjar det på riktigt!

Slut på campet ): just nu sitter jag på hotell Hilton i Boston och ska åka från hotellet klockan 4 imorn bitti och flyget går klockan 1... Sen tar flygresan bara 9 timmar men snart är jag ju där! Väntat på detta i nästan ett år nu ju!!! :)

Campet har verkligen varit hur bra som helst! De två veckorna slutades med talangjakt i förrgår, torsdag, vilket var kul att se på! The returnees var verkligen höjdpunkte men sin dans! I torsdags var också de sista lektionerna vilket var synd för det har både varit kul och intressant! Igår, fredag, var sista dagen och då var vi tillsammans med klassen och fick våra biljetter till värdfamiljerna. Efter det packade vi färdigt och var tillsammans. Sen på kvällen var det dans och lärarna och the returnees och de som arbetar på universitetet hade en överraskning på kvällen så vi gick ut på fotbollsplanen och då fick vi se den bästa fyverkeriföreställningen jag sett! Verkligen sjukt fint! Sen var det dags att fixa det allra sista och gå till gympasalen där vi fick se ett bildspel som en lärare hade gjort. Det var mycket tårar i rummet då och nu var det dags att säga hejdå. Alla 430 studenter lämnad campet mellan 12 och 3. Jag åkte med en buss klockan 3 så jag fick vara där kvar sent och han säga hejdå till alla ordentligt! Kommer verkligen sakna alla men vi ses ju igen!!! Jag bor ju faktiskt riktigt nära vissa så det känns jättebra! Bussresan tog 3 timmar och jag sov 2 timmar och snart ska jag och 8 andra äta pizza och kolla på film här på hotellet innan vi lägger oss. Vi alla åker till Grand Island men det är bara jag och en annan italienare  av oss 8 som ska gå på samma skola men det är skitkul!

Nu ska jag tvätta lite kläder i handfatet och duscha innan vi ska äta tillsammans! Imorn träffar jag min värdpappa och är jättetaggad på det! Ganska nervös men mera excited! Campet har varit amazing och campuset var jättefint och maten underbar! Förhoppningsvis kan jag komma tillbaka som en returnee nästa år och jag vill det :)

No comments:

Post a Comment