Sunday, July 17, 2011

Norwich University

Nu äntligen har jag kunnat komma in på internet.. Så jag kom fram igår till campuset igår klockan 10 så runt 4 på morgonen svensk tid. Jag la mig direkt och hade rummet för mig själv men runt klockan 1 kom en person in i rummet och tände lampan så jag vakna och sen sa han att han var min rumskompis från Tyskland.  Vi är också drygt 20 svenskar på lägret och 7 killar. Idag åt vi världens brunch. Det fanns verkligen allt möjligt! Eftersom det var första dagen i usa så tänkte jag och några andra att vi skulle köra riktig amerikansk stil så vi tog typ bl a kola att dricka, glass med kolasås, chokladsås och strössel, bagels med jordnötssmör och syld, french toasts, äggröra. Kändes bra hehe. Sen så har vi badat, spelat biljard, kollat lite på vm finalen i fotboll för damer, kolla in den lilla staden och bara chillat typ :) Juste, Norwich University är också USAs första privata militär högskola. Snart ska vi äta och sen ska vi nog spela fotboll...hör av mig snart!




No comments:

Post a Comment