Sunday, September 18, 2011

Vad har hänt sen sist? Vi har spelat 2 fotbollsmatcher och vunnit både. Förra fredagen mötte vi ett lag som hade vunnit mot oss 11 år i rad och vi vann! Det var jättekul! Sen så fick vi pizza på hemvägen och sen nästa dag var det stretch och film med laget. Sen har jag gått till gymmet, gått till kyrkan, ätit ute, spelat bowling, tittat på amerikansk fotboll på tv, tränat massa fotboll, varit med kompisar, bio och så. För några dagar sen fick jag också reda på att vårt lag är rankat 2a i hela Nebraska så de är riktigt bra! Tyvärr startar jag inte längre för den förre, som var skadad är tillbaka, men det gör inget. För mig är det riktig fotboll som gäller ;)

Juste, jag klarade körkortsprovet. Bara 20 frågor men det gick bra och nu har jag fått mitt learners permit vilket innebär att jag får köra med någon som är 21 år eller äldre som har körkort i antingen 6 månader eller tills jag fyller 18. Men jag blir 18 om 5 månader så då kan jag köra upp och få det riktiga körkortet! Sen när jag kommer tillbaka till Sverige kan jag ta körkortet så fort som möjligt.

Det blev ett mindre inlägg nu. Men ska sova. Skola imorn och matteprov på tisdag och engelska prov imorn. Ska se till att lägga upp fler bilder snart :)

No comments:

Post a Comment